Ara que ja coneixem el joc, anem a entrar un poc en detalls tècnics del seu disseny. Hem utilitzat el llenguatge de programació Java Script, en el programa anomenat Brackets. En aquesta entrada un explicarem el diagrama de classes de Tibi:
Aquest esquema és una part fonamental de la creació del videojoc. A partir d'aquest podem classificar els diferents elements que intervenen, agrupant-los segons les seues característiques i les funcions que poden dur a terme, de manera que simplifiquem el codi.
Com podem observar, tant Tibi com tots els microorganismes són personatges, de manera que les seues funcions consten de les variables x, y, imatge, velocitat, ample i llarg. A més, es poden desplaçar en el pla.
Tot i tindre similituds, també tenen diferències, de manera que hem de definir per separat les altres funcions de Tibi (menjarBacteri i menjarVirus) i els tipus de microorganismes. Per últim, s'ha especificat que Tibi ha de menjar-se els microorganismes.
Esperem que hageu aprés un poc més sobre Tibi. Gràcies per llegir-nos!
Què és un diagrama de classes?
Què és un diagrama de classes?
Comentarios
Publicar un comentario